söndag 21 april 2013

Fotografer bestämda!

Nu har saker börjat bestämmas mer och mer och vissa saker känns mer skönt än annat. Som att det här med fotografer har blivit bestämt tillexempel :)
Det var via min systers fästman som jag fick reda på att två jätteduktiga tjejer ville ha bröllop att fotografera för att fylla sitt portfolio. Det skulle alltså inte kosta oss någonting men vi skulle få TVÅ tjejer som fotade allt! Såhär skrev dom om sig själva i "ansökan":

"BRUDPAR - Se hit!

Matilda och jag hade ett samtal häromdagen. Vi insåg att vi båda vill fotografera mer, gärna bröllop, och att vi gärna gör det tillsammans.


Vi kom då på ett litet projekt! 


Vi söker: Ett brudpar (Kanske fler!) i Stockholmstrakten som har planerat att gifta sig i vår/sommar/höst. 

Vad ni får?* Ni får två entusiastiska tjejer som brinner för fotografi. Ni får två vinklar - två synvinklar, två kameravinklar. Ni får det dessutom gratis, för just nu är vi ute efter att bygga på våra portfolio's och erfarenheter.
Låter detta som något för er? Maila oss på martinalundborg@live.se eller skicka meddelande här på Facebook! Skriv lite om er själva, lite om bröllopet och skicka gärna med en bild på er! Har ni en fantastisk historia så älskar vi att få höra dem också!

* Ni får bilderna i digitalt format, dvs på cd eller delat via DropBox eller dylikt. Det ingår inte några framkallningar, tackkort eller fotoböcker. "


Jag skrev ett mail till dom så fort jag kunde och hoppas att dom skulle säga ja, och det gjorde dom också! :D
Man kan se deras bilder HÄR  :)

Jag har även pratat med min kusin på pappas sida som har lovat att fotografera massor under dagen. hon går någon fotokurs nu och jag tycker det är så fruktansvärt roligt, alla som vill fota är varmt välkomna att göra det liksom :)

Detta ser jag mycket fram emot!
Kram / J

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar